Az előzőekben már tárgyaltuk a KISS kamu Marshall ládáit, de ne gondoljátok, hogy ez egyedi eset a rockzene történetében. Hasonlóan vicces ugyanis a Bon Jovi ál-erősítője, melyet a szőrös mellkas félisteneinek előzenekaraként szemrevételezhettem annak idején hátulról is.


Ritchie Sambora szerény emlékeim szerint talán valami Peavey-cucc endorsere volt, és ezért volt látható mögötte valami világos bőrrel bevont fej-láda szettből egy pár darab. Hátulról nézve viszont olyan volt az egész, mint amikor Lois Einhorn az Ace Ventura első részében a seggét mutogatta, és valami nem stimmelt.

Sambora erősítői nem egymás melett álló ládák voltak, hanem egy darab hatalmas doboz, ami belülről üreges, van rajta egy remek ajtó és belül szemetet, ragasztószalagot és ájult roadokat tartottak, gyakorlatilag olyan volt, mint egy Peavey jelmezt öltött szerszámoskamra. Az igazi erősítők a dobemelvény alatt található, inkább atomtengeralattjáró parancsnoki terméhez hasonlító helységben voltak, természetesen precízen bemikrofonozva nyújtották a tökéletes soundot.

Elsőre ennyi a kamu színpadi elemekről, hamarosan folytatjuk felfújható Eddie-vel és a Végzet Acéldobjaival, amit volt szerencsénk személyesen megtapogatni.